Dan före dopparedan!


Detta har hänt sen sist:

 * Jag har vaccinerat mig mot nya influensan A(H1N1) och upplevt dess följder... Fick boka tid på vårdcentralen för att jag skulle stanna kvar där en stund efter sprutan, i väntrummet fick jag tängas med ett trettiotal pensionärer som skulle ta en vanliga sprutan, men jag fick gå före =) Natten efter genomleds med feber...
 * Vi har haft sista dagarna i skolan innan jul, vilka bestod av seminarium, gruppträffar, handledning, förvirrande flum och roligt flum =)
 * Granen har tagits fram och pyntats =) Thomas och jag hade värsta julfixardagen med städning, pyntning, julklappsinslagning, knäckkokande och glögg- och pepparkaksmys =)
 * Jag har varit sjuk, näsan och ögonen har runnit, huvudet och bihålor och tänder har värkt och det har varit riktigt synd om mig... På grund av det här missade jag en jobbdag och julklappshazarden med tjejerna... Dumma snor!
 * Vi har varit på 9-årskalas =) Thomas systers äldsta dotter fyller år idag, hon bjöd på glada miner och smörgåstårta =)


Ja, då var det dan innan självaste julafton då. Tiden har gått så fort och snart är det över... Vi får ju i alla fall en vit jul =) Måste erkänna att jag hoppas på att få se en tomte imorgon, det var så länge sen!



"Hejsan, hoppsan, falle-ralle-ra
När julen kommer ska varenda unge vara glad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback