Lite uppdatering

Trots att jag sitter vid datorn så pass mycket verkar det inte finnas någon tid att uppdatera här... Kan ju i och för sig också bero på att det inte händer så mycket att blogga om just nu... Sen sist har jag i alla fall:

- jobbat en dag
- varit på en mycket trevlig inflyttnings-/födelsedagsfest i glada vänners lag =)
- varit på adventsmarknad i Gamla Linköping
- gjort stan och Tornby med F
- skickat in en examination
- satt upp julgardiner och en adventsljusstake och en stjärna och en ljusgardin, såå mysigt =)
- hälsat på på gymmet... blev lite träning också faktiskt...
- varit på Maxi med älskling och hans syster E
- besökt skolan en gång
- tvättat
- pluggat lite
- träffat tjejerna för fika på Fräcka Fröken

Ja och så har jag ju förstås slappat och hängt vid datorn och ätit och sovit och andats och annat nödvändigt...

Nu har jag tagit en liten paus från städningen men jag ska snart fortsätta... Ikväll kommer mor och far och bror med tjej hit och så ska vi gå till Djingis Khan och äta och dricka gott, åh vad trevligt vi ska ha det =) Dagens i-landsproblem är dock vad jag ska ha på mig... Kläder antagligen =)



"Tonight's gonna be a good night"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback