Att göra eller inte göra...

Jag är i valet och kvalet inför morgondagen. Vi har vfu-intro imorgon 8-10, men jag vet inte om jag ska gå. Det är det enda vi har i morgon så det känns lite onödigt att åka till Norrköping för bara två timmar, men samtidigt kan man ju få lite bra information. Men så är det ju så tidigt också... Vet fortfarande inte hur jag ska göra, kanske bestämmer mig imorgon bitti. Jag åker om jag orkar gå upp helt enkelt... (Vilket är troligt att jag inte gör...)

Idag har vi varit i skolan 8-16. Det blir en lång dag med tanke på att det är ungefär två timmars restid också... Tur att vi fick ett avbrott mellan 10 och 13 så att vi kunde gå lite på stan, plus att vi skulle gått till 17 men vi fick sluta en timma tidigare =) Ibland kan man dock undra hur bra vi i arbetsgruppen är på att plugga egentligen, senaste gruppträffarna har vi mest skrattat, åt till exempel grymtningar och skakningar!

Hade en mycket trevlig helg förresten. Var på Tornby med kära mor och gjorde lite nyttiga köp, bland annat en svart toalettborste från IKEA. På kvällen var vi hos J och D och åt kräftor, drack vin och spelade spel och hade allmänt trevligt =) Tjejerna vann omgången av Alias i riktig utklassningsstil! Tror att vi gick och la oss vid halv fyra så söndagen var lite seg. Trots detta pallrade jag mig ner till stan och köpte en kjol. Jag och mina klipp alltså =) Men det är det man får pigga upp sig med den här gråa tråkiga årstiden... På kvällen hade vi söndagsmys min älskling och jag! ♥





Dagens
 - Outfit: Leggings och stickad tunika. Nu pappas gigantiska mjukisar och t-shirt från Malaysia
 - Frisyr: Min vanliga "bulle" 
 - Klipp: Rött linne från New Yorker, 49:-
 - Fråga: Varför finns inte New Yorker i Linköping?
 - Långsammaste: Skickade efter en skrift i förra veckan som vi skulle ha seminarium på idag, när seminariet var klart och jag kom hem hade jag fått skriften...
 - Tv-program: Desperate Housewives
 - Bästa: Att jag fick ett godkäntmejl om min PM =)



"Lyckan kommer, lyckan går, och det är långt till nästa vår"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback