En fredag i skolan...

Tidig morgon för ovanlighetens skull... Vi har ju inte så mycket på schemat när det gäller skolan för tillfället, så när klockan ringer 06.00 på morgonen hamnar kroppen i chock! Igår hade jag tjejfika men eftersom jag gick upp så tidigt imorse känns det som att det var hur länge sen som helst!

Skoldagen har bestått av världens segaste seminarium (som inte ens var obligatoriskt!!), lite grupplanering, en snabbis på New Yorker (varför finns den affären inte här???), lunch och PM-genomgång. Själva genomgången var väl inte så mycket att ha men däremot fick jag en liten egen frågestund med läraren efteråt. Jag hade fått en del svårtolkade kommentarer om mitt PM men när läraren nu fick förklara så var det inte så svårt, så nu hoppas jag verkligen att jag gjort rätt! Har fasen mått dåligt av den här dumma uppgiften! Har i alla fall fått godkänt på en annan uppgift i kursen, yes! Skönt med helg också =) Men älsklingen spelar innebandy ikväll så det blir lite ensamt i soffan... Lycka till men kom hem snart! ♥



Dagens
 - Outfit: Jeans från Lindex, linne från Cubus och tröja från Ellos, men snart blir det mys =)
 - Frisyr: Min vanliga "bulle"
 - Fråga: Varför består skoluppgifterna till så stor del av sådant som man inte kommer ha nytta av yrket?
 - Mest välbehövliga: En dusch och några tag med rakhyveln...
 - Långsammaste: Seminarieledaren från imorse. Såååå seeeeg....
 - Tv-program: Idol =)
 - Bästa: Att jag tog tag i mina kompletteringar så att jag förhoppningsvis blev klar!




"Here without you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback