Helgen i punkter...

Detta var vad jag pysslade med (och åt och drack..) under lördagen och söndagen:

 - Innan-frukost-promenad
 - 20-årskalas
 - Träffa lite släkt
 - Smörgåstårta =)
 - Kaffe och kaka
 - Bilfärd med Thomas  
 - Taco
 - Rödvin med cola
 - Spelkväll med Thomas och mamma och pappa
 - Långpromenad till Berg
 - Godis =)
 - One tree hill, Top model och Filip och Fredrik


Igår var vi på exkursion i Vrinneviskogen i Norrköping. De flesta frös och klagade men jag hoppade omkring som ett litet barn =) Jag brukar gilla skogen, men däremot tycker jag inte alls att det är lika kul att vara ute med barnen... På eftermiddagen igår började kanal 5 visa One tree hill från början och när jag sett det första avsnittet kunde jag inte sluta utan jag plockade fram mina OTH-boxar och nu har jag sett de 12 första avsnitten =) Det är ju så bra =)

Så idag har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på film och deppa lite på grund av resultatet från PM:et som jag fick igår... Det är så svårt att motivera till att plugga sånt som man inte kommer ha någon nytta av i sitt yrke, varför ska jag skriva PM och uppsatser när jag vet att jag inte vill forska??? Jag vill ju bara jobba med barn...


"I don’t want to be anything other than me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback