Plugga?

Tänkte att jag skulle blåsa liv i en gammal god pluggtaktik. På både högstadiet och gymnasiet var jag som bäst på att plugga sent på kvällen. Men jag vet inte om jag blivit för gammal eller nåt, jag bara orkar inte... Är hur trött som helst... Samtidigt vill jag se slutet på idol så jag vill inte gå och lägga mig än... Och idag kan jag inte direkt skylla på en lång och ansträngande dag... Hade satt klockan på halv nio imorse, men tro inte att jag gick upp då... Klockan hade nog blivit närmare tio innan jag pallrade mig ur sängen. Min plan var att jag skulle gå ut och gå innan frukost, men inte då... Det blir inte alltid som man tänkt sig om man säger så... Men jag var faktiskt ute och promenerade i solen lite senare sen, snacka om att det var nice och se solen efter alldeles för många gråa dagar! Som igår till exempel, var på väg ner till stan för att fika med tjejerna, jag hade precis lutat mig framåt och satt på cykellyset och vad möter mig när jag tittar upp? Jo en våg i tsunamistorlek av smutsigt regnvatten som en buss lyckades blöta ner hela mig med! Inte kul! Så som sagt solen var mer än välkommen idag =) Det ska väl förresten bli bra väder imorgon med, gärna för mig!

Imorgon blir det födelsedagsfest med massa folk och en hel del kära återseenden. Det ska bli kul i alla fall =)

Nej det blir nog inget plugg... Ska se resultatet på idol och sen krypa ner hos min bebble som redan sover ♥




"When I need you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback