Sista dagen...

Har varit sista dagen på vfu-platsen idag. Var där hela förra året och några dagar nu under höstterminen så det känns lite konstigt att man inte ska dit något mer... Jag hade lite svårt att slita mig därifrån idag, speciellt när alla barnen skulle kramas =) På ett sätt känns det förstås bra att få se något nytt ställe i nästa kurs men då börjar allt om igen med att lära känna alla barn och personal. Och gud hjälpe mig om jag inte får vfu-plats i Linköping... Ska bli skönt med en "ledig" dag imorgon i alla fall! Får väl se om det blir något plugg, brukar ju vara ganska bra på att ignorera det...

I lördags hade jag en mycket trevlig kväll med nära och kära, vin, snittar, tävlingar, utgång och en hel massa fnitter och skratt =) En helkul kväll helt enkelt! Vilket också resulterade i en seg söndag, men det var det klart värt! Nu är det bara att ladda om inför nästa helg, då blir det partaj igen =) Kul!

Ikväll blir det DH-dejt över telefon med M i Uppsala. Vi träffades i lördags för första gången på hur länge som helst men det kändes som att vi knappt hann uppdatera något. Vi behöver helt enkelt mer än en kväll... Tur att det snart är jul (en månad kvar idag...) så att vi kan ses snart igen! Har förresten på tal om julen redan en hel del julklappar klara =)




"Time to say goodbye"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback