Snö

Det har snöat idag, kollade nyss runt på lite bloggar och på facebook och man kan väl säga så mycket som så att jag inte är ensam om att ha uppmärksammat detta =) Jag tycker om snö, men det bästa är när det ordentligt kallt, det snöar hela natten och när man vaknar ska solen skina och alla gator är färdigskottade! Helst ska man äga ett par varma skor också... Så egentligen kunde väl snön kvittat idag...





Dagens

 - Outfit: Mjukisklädd, har varit hela dagen faktiskt 
 - Frisyr: Är otvättat en frisyr?
 - Godaste: Jordgubbar i filen och pepparsåsen till middagsschnitzeln...
 - Motto: Det jag inte gör idag, kan jag göra imorgon, eller låta bli (men det är egentligen ett motto for life)
 - Vettigaste: Jag har faktiskt varit på universitetsbiblioteket idag
 - Sämsta: När man skriver ett blogginlägg, eller något annat viktigt och sen försvinner det och man inte orkar skriva om, eller kommer ihåg för den delen, det man hade skrivit innan... Den här gången kanske det faktiskt var intressant...
 - Mest beroendeframkallande: One tree hill, snart är första boxen genomtittad =)



"Så vitt som renaste, lenaste puder"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback