Sova?

Sitter här vid datorn men kan inte ta mig i kragen och gå och lägga mig. Det är konstigt för det är alltid så på torsdagar. Visst det är väl okej om man inte ska upp tidigt dagen efter, men det ska ju jag imorgon... Har varit på min vfu-plats (=verksamhetsförlagda utbildningsplats) två dagar den här veckan och ska dit imorgon igen. Vi har en hel drös med uppgifter som ska göras på två schemalagda vfu-dagar, snålt! Så det är tur att vi inte har så mycket schemalagt i skolan för tillfället så att man kan utnyttja de "lediga" dagarna...

Jag har observerat massa småbarn idag, det är verkligen roligt att kolla på dem =) Tyvärr kan jag ju inte avslöja något här eftersom jag då bryter mot de etiska forskningsregler som finns... Men jag fick i alla fall en liten rolig kommentar av ett barn i tisdags när jag trängde på mig en doktorsdräkt (i barnstorlek): Den passar bara halva dig... Barn kan verkligen få en att skratta =)  

Kvällen har spenderats tillsammans med tjejgänget med te och ananas =) Ananasen var supergod så jag åt alldeles för mycket, mina läppar svider... Men det var det värt =) Har skickat in mitt PM också, det var sista dagen imorgon. Men nu hoppas jag att det är rätt i alla fall!

Jag har tyckt redan sedan i tisdags att det var fredag, men imorgon blir det äntligen fredagsmys =) Skönt! Men ska det bli fredag (jag vet att det faktiskt blir fredag redan om ca halvtimman, men det är inte riktigt den tiden på fredagsdygnet jag längtar till... ska jag nog krypa till kojs snart, ska bara...




"Goodnight, sweetheart, well it's time to go"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med fredagsmys:)Hoppas du har haft en bra helg!kramar

2009-11-15 @ 11:51:04
Postat av: Lottie

Hehe jag glömde ju fylla i att det var jag som skrev :)

2009-11-15 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback