Tema: Jobbig och tråkig skola...?

Jaha, då har man varit i skolan igen. Fick man ut nåt av det idag då? Nej, bara huvudvärk! Man blir bara mer och mer förvirrad när man går på de intron som erbjuds... Idag har vi fått reda på att den undersökning vi planerade i förra kursen och nu har genomfört i den här kursen inte alls ska skrivas som en c-uppsats. Helt plötsligt ska vi bara plocka ur tre sekvenser ur vårt material och sen ska det läggas två olika perspektiv på det... Åh, vad trött man blir! Plus att uppgiften består av del 1 och del 2 fast de har inget med varandra att göra, hur tänker man då? Jag antar att det är för att förvirra oss studenter...

Jag skrev någon gång precis när jag började blogga att min blogg inte skulle ha något tema såsom mode eller sport, däremot har jag insett att bloggen till största delen består av hur tråkigt det är med skolan för tillfället eller hur svårt det är eller hur många konstiga uppgifter vi får i skolan eller hur irrelevanta uppgifterna känns för yrket... Är det temat på min blogg kanske? Är det då man kan tjäna pengar på bloggen förresten?

Nej nu ska jag försöka pigga upp mig lite inför kvällens stundande tjejfika, alltid lika trevligt =)



"That's what friends are for"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback