DH-dejt i min ensamhet

Ikväll är det Desperate Housewives! En äkta DH-dejt ska bestå av träning (step!), lite mat och världens bästa serie på tv.  Men nu när min bästa vän och min alldeles absolut bästa DH-vän har rymt till Uppsala får jag titta själv... Tur att det finns gratis sms, annars skulle en sådan här kväll bli ganska dyr! För er som inte vet så började jag titta på DH i Australien. Det roliga var att min travel mate skulle kolla på ett avsnitt när jag skulle duscha av mig lite röd sand, eftesom jag hade bestämt mig i förväg för att DH inte var något för mig... Men så fel man kan ha! Både jag och M blev fast och vi såg hela första säsongen på bara några kvällar =) Och nu följer vi det slaviskt båda två! Desperate Housewives och One Tree Hill är väl egentligen de enda serier jag följer och båda är sååå bra! =)

En annan DH-anhängare har varit här idag, nämligen min mormor, hon och mamma har varit här och fikat idag =) Tarzan visade verkligen upp sig från sin kåtaste sida under besöket... Nu har hon varit nästan helt tyst sen de gick, vilket var för typ sex timmar sen... Tokiga kisse =) Trevligt med besök var det i alla fall! I övrigt har jag gjort mest ingenting idag, får nästan lite dåligt samvete av det, känns som man borde göra nåt... Jag funderade ett tag på om jag skulle ge mig av till gymmet, men insåg att jag inte ville gå ut när det regnade och jag inte var tvungen...

Nu väntar jag på min kära sambo som hurtigt nog är i simhallen och simmar (och bastar lite också skulle jag tro...). Jag behöver närhet, kom hem! ♥



"Can't you see that it's just rainin'
There ain't no need to go outside"



Kommentarer
Postat av: Amandha

Nemen Nemen Nemen är det inte miss Walle som börjat blogga?=D Trevligt trevligt trevligt! Här ska läsas!!!!:D

2009-10-20 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback