Jag gör hela kohagen grön

Igår var det lördag, och det med blandade känslor... Vi sov ganska länge och sedan åt vi frukost, med ett alldeles för brett utbud efter fredagens storhandling =) Sen var det dags att börja städa. Usch vad länge vi höll på, men det var verkligen välbehövligt! Så nu glänser det här hemma i alla skrymslen och vrår =)

Efter städningen hade jag bara velat ligga hemma och ta det lugnt, var liksom inte på g för nånting. Men vi hade redan bestämt att vi skulle träffas hos J och D och spela spel. Så det var bara att göra sig i ordning och pallra sig iväg =) Och tur var väl det för vi hade väldigt trevligt =) Vi spelade Funny faces och Brainstorm, kan rekommendera båda faktiskt =) Jag vann ingen gång men jag har ju tur i kärlek i stället ♥ Vi avslutade kvällen med att titta på filmen Roadtrip, har redan sett den, men det är en sån där film som inte behöver vara för engagerad för att se, vilket passade bra så sent på kvällen =) Skönt det var att krypa ner i en nybäddad säng när vi kom hem. 

Nu sitter jag vid datorn med en kåt katt i knät och inviger sf-kanalen, de visar Emil i Lönneberga, vilken nostalgi =) Emil gör vanvettes affärer på auktion och Lina har tandvärk... Vilket påminner mig om att jag nog måste ta och ringa tandläkaren igen om min tand som jag lagade i början av augusti men som fortfarande inte är riktigt bra... Suck... Undrar om de har några bananer kvar på Netto så här dags?


"Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback