En blogg


Hej där!

Jag har gått och tänkt ett tag på att jag faktiskt skulle ta och skaffa mig en blogg. Jag som tycker om att skriva och så. Men så har det varit så himla mycket plugg på sistone att det minsann inte funnits någon tid till att fixa en blogg. Men nu är det i alla fall gjort =)

Jag har hela kvällen försökt att förstå mig på designen men inte lyckats riktigt, tror jag. Det här första blogginlägget ska nu bevisa om det ens går att läsa eftersom jag fick till det med en svart bakgrund, tror jag igen... Ska bli spännande det här!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Malin! Jag lyckades hitta hit, det ser ju riktigt fint ut tycker jag! Kanske ska starta en blogg jag med..blev lite inspirerad av dej känner jag..hihi :) kraaam

2009-10-15 @ 22:39:16
Postat av: Amandha

Var är bilden på dig tagen? Thai?

2009-10-21 @ 23:26:44
Postat av: Amandha

Mkt fin iaf..:D

2009-10-21 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback