Fixardag/slappdag

Började dagen med sovmorgon, skönt! Slappade lite, åt frukost och kom på att jag skulle skicka en av mina uppgifter till en urkundsadress. Det var tur att jag kom ihåg den här gången, glömde det en annan gång och höll då på att missa ett seminarum på grund av det. Sen bar det av till universitetsbiblioteket för att lämna tillbaka lite (23 stycken!) böcker. Cykelkorgen reagerade med något som skulle kunna jämföras med överansträngning!Hoppas att jag slipper massa kompletteringar så att jag inte behöver låna om dem igen. Efter det åkte jag ner på stan en sväng. Jag letar efter en secondhandaffär som kan sälja mina kläder, men att jag får pengarna för dem... Finns det i Linköping? Till slut hamnade jag på Lindex där jag utnyttjade en rabatt som endast gällde idag, sån är jag =) På vägen hem lämnade jag två böcker på stadsbiblioteket också, har fått lite gjort idag i alla fall =)

Väl hemma bjöd jag mig själv på köttbullar med pepparsås, mums! Detta avnjöts till finalen av Top model Kanada =) Sen har jag läst också, nu när det är lite lugnt i skolan får man passa på att läsa sånt som man själv valt, vilket för min del resulterar i Henning Mankells Kinesen. Har inte kommit så långt men den verkar rätt så spännande!

Igår var jag på gymmet förresten. Var där två gånger förra veckan, kors i taket! Har verkligen inte varit alls sugen på träning på senaste tiden (typ sen innan sommaren i alla fall), men när man väl är där känns det ju helt okej. Det är lite skönt med träningsvärk också =)

Nu ska jag snart iväg på tjejfika. Det lite komiska i det hela är att vi på förra veckans tjejfika pratade om att torsdagarna är heliga eftersom det är då vi brukar träffas, men denna vecka blev det visst på en måndag, hur ska vi överleva...? =)

Hoppas du är vaken när jag kommer hem sen älskling! Annars puss och gonatt på dig! ♥


"I'm yours"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback