Fredagsmys =)

Åh, nu har jag gjort det igen! Alltså tränat så hårt att jag har träningsvärk i såna där konstiga muskler. Var på ett step-pass igår på lunchen, och senast jag var på step var nån gång i våras tror jag, eller kanske i fjol... Jag som spelat fotboll nästan halva mitt liv har ju knappt haft träningsvärk i vaderna någonsin, men det har det blivit ändring på nu vill jag lova! Det känns som att det sitter en magnet mellan övre delen av vaden och nedre delen av baksida lår som gör att det inte går att räta ut benet... Och när jag väl rätar ut så känns det mindre bra... Får väl fortsätta träna kanske, så jag slipper träningsvärken... =)

Igår var det LHC på canal+ igen =) Thomas brukar sätta pengar på att LHC ska vinna med 5-1. Och vad hände då igår? Jo, LHC vann med 5-1!! Ja, vad bra kan man tycka! Det var ju bara det att just den här gången hade ju Thomas inte alls satsat några pengar, så igår bjöds det på lite sura miner i hockeysoffan... Men sånt är livet, det är bara att bryta ihop och komma igen!

Idag hade vi en föreläsning om anknytningsteorier. Där fick vi se filmsnuttar på barn som lämnades i ett rum av sina mammor, och några av dem blev så ledsna, de kunde inte sluta gråta ens när mamman kommit tillbaka! Ett och ett halvt år var barnen... Känns konstigt att man som förälder vill ställa upp på en sådan studie... Efter skolan blev det lite stan med F, vi kan liksom inte låta bli =) Blev några inköp men de ska jag nog inte avslöja här... Innan kvällens fredagsmys var Thomas och jag ute och gick och nu har jag precis sett färdigt på Idol.




Blev lite inspirerad av min egen lista i förra inlägget och andra listor jag hittade på nätet så här kommer en egen variant av dagens lista (den påminner lite om listorna jag och min brevvän skrev till varandra när vi brevväxlade för ett antal år sedan.. ):

Dagens 
 - Outfit: Jeans, lång t-shirt och kofta med kort ärm. Nu mysbyxor och linne
 - Smink: Mascara och nån ljus ögonskugga från Oriflame. Nu inget
 - Frisyr: Hästvans. Nu min vanliga "bulle"
 - Mat: Fil med banan och russin, ägg och knäcke till frukost. Bakad potatis med skagenröra till lunch. Lövbiff, hemgjord sås och stekta grönsaker till middag.
 - Dryck: Vatten, kaffe med mjölk, c-vitamin, kaffe utan mjölk, mineralvatten, glögg med chili- och chokladsmak.
 - Bästa: Att det är fredag =)
 - Sämsta: Att bli väckt 20 i sju imorse av att det ringde från jobbet trots att jag inte sagt att jag kunde jobba idag...



"Stay with me, sway with me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback