Höst!

Jag tycker egentligen inte om hösten, men jag tycker att den ska finnas så att man uppskattar de andra årstiderna... Men idag har det ändå varit en ganska fin höstdag, synd att det blir mörkt så fort nu bara. Usch, solen går ju ner vid fyra redan...

Här är följer några bilder som visar bra höst:

 



Idag började vi en ny kurs, den heter samspel i förskolan. Kursintrot gjorde mig bara mer förvirrad och som vanligt när en ny kurs börjar tänker jag att jag ska ta tag i saker i tid den här gången, vi får väl se hur det blir med den saken...

Hittade följande lista på N:s blogg http://ninamistren.blogg.se
Så här kommer dagens lista:


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Samtal från M i Uppsala =)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Hade precis gått upp så jag klädde nog på mig kanske…?

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg och slappade i soffan…

Det sista du sa högt: Egypten (kollar på Vem vet mest? och kunde svaret på en fråga)

Det senaste någon sa till dig: Thomas: Vill du ha en puss innan jag äter lite valnötter?

Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe och nutrilette

Vad var det senaste du åt: Keso

Vad var det senaste du köpte: Pizza i söndags =)

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och klart

Godaste glassmaken: Polka med massa bitar i från Bosses =)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Ja, för det mesta i alla fall…

Drömmer du mardrömmar: Det händer, vaknar ibland av att tårarna rinner…

Trivs du med ditt jobb: Jag pluggar ju just nu och är väl lite lagom trött på det, men jag hoppas verkligen att jag kommer trivas när jag får ett jobb om cirka 1 år =)

Favoritklädsel: Mysbyxor =)

Favoritlåt just nu: Lät du henne komma närmre med Melissa Horn

Vad ser du om du tittar till höger: Vårat vitrinskåp

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att Thomas ligger och väntar på mig i sängen =) Och att det inte är någon skolan imorgon!

Vad ska du göra härnäst: Kolla på tv med min bebble

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Ganska trött

Favoritgodis: Oj, vad svårt! Det mesta brukar slinka ner, men gärna något surt =)

Kläder just nu: F:s gråa jeans, linne från Thailand och svart topp från maxi

Sommarplaner:? Hmm, det är ju sista sommarlovet, men inga planer än direkt…

Hur många kuddar sover du med: 3 vanliga, en hjärtkudde och min gosedjurshund =)

Spelar du något instrument: Klinkar lite piano när jag är på humör…

Morgon eller nattmänniska: Inget av det, är nog mest kvällsmänniska
Vad är viktigast för dig: Störst av allt är kärleken
Är du kittlig: Lite kanske…

Snarkar du: Tror jag inte…

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Kackerlacka!

Längtar du mest efter just nu: Julen och att skolan ska ta slut…




"Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig"


Kommentarer
Postat av: becca

vad är det här!!!? =D har wallen blogg som jag inte ens vet om!? sweeeet cookie dough, här ska följas! puss

2009-10-30 @ 01:18:10
URL: http://superbeccs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback