Ont i halsen?

Man skulle kunna tro att jag har ont i halsen, men det har jag inte! Jag har ont utanpå halsen, liksom på sidorna... Och allt är M:s fel!  =) Var ju med på ett abs-pass igår och shit vilken träningsvärk jag har! För tillfället är det alltså värst på utsidan av halsen... Hoppas det går över snart...

Jag hade planer på att åka och hälsa på F i Vikingstad idag eftersom vi är lediga. Hade fixat med lån av bil och allt... Men det blir inte alltid som man tänkt sig! Fem i sju i morse ringde min mobil, men eftersom jag såg vem det var låg jag länge och väl och vägde för- och nackdelar innan jag tillslut svarade... I andra änden: Hej, förlåt om jag ringer och väcker dig men du skulle inte kunna tänka dig och jobba idag, 7-16? Visst hade jag tidigare i veckan sagt att jag kunde jobba idag, men man vill ju gärna veta om det blir så dagen innan... Men nu var jag ju redan vaken och lite extra slantar på kontot hägrade... Mitt svar lydde alltså: Okej, jag kommer inom en timma... De var ganska tacksamma på jobbet när jag ställde upp och kom dit, så idag har jag ju faktiskt gjort lite nytta =) Och tjänat lite pengar =) Men sorry min vän att jag ändrade våra planer!

Ikväll blir det hockey på tv:n =) LHC spelar! Eftersom vi brukar tjejfika på torsdagarna och det är då LHC:s matcher brukar visas har jag inte kunnat se nån match än... Men ikväll ska det alltså bli lite hockeymys med killen ♥


"Den glider in, den glider in
Den glider in i mål igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback