Saknar en vecka...

Har varit och jobbat idag igen. Fick veta igår att jag skulle jobba så det var ju i tid i alla fall... Men jag var nog mer död än levande när klockan ringde imorse. Jobbade till klockan ett, sen åkte jag hem och åt och efter det somnade jag med Tarzan i knät, mys =) När jag vaknade skulle jag fylla i schemat för kommande kurs i min almanacka. Upptäckte då att någon under lördagens fest kladdat i den och dragit ut en sida ur den... Varför??

Men i övrigt var festen i lördags mycket trevlig =) Den innehöll massa sång, skratt, snacks och en hel del alkohol, vilket också satte sina spår... Frågan är bara vad grannarna tyckte om all skönsång =) Gårdagen spenderades minst sagt mest i sängen... Tur att man har världens bästa kille som städade iordning allt från kvällen innan! ♥

Helgen har minst sagt varit onyttig... Åt godis till frukost, chips till lunch och pizza till kvällsmat igår, nyttigt värre, och det är kanske inte så konstigt att magen har varit i uppror idag... Även fredagen bjöd ju på lite gott eftersom vi firade Thomas körkort med middag på Afrodite =) Vi lyxade med förrättstallrik och filet mignon... Vi hoppade dock över efterrätten och gick till Karamello istället =) Så nu i veckan blir det att tänka lite på vad jag stoppar i munnen...

Imorgon blir det sovmorgon och sista dagen då jag ska göra ingenting innan skolan börjar igen på onsdag. Visst är det väl skönt med lite rutiner och vardag igen men jag vill inte egentligen, tycker det är sjukt skönt att inte gör nånting!



"Det är ju värsta schlaaa-aaagern"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback