Sugen honkatt söker minst lika sugen hankatt!

Våran katt har verkligen hållt igång heela dagen idag! Upp med rumpan och så detta konstanta jämrande, det är så man blir tokig... Värst var hon självklart när pappa var här, så typiskt när man har besök... Ska vi göra något åt saken Tarzan?

Har inte fyllt dagen med allt för mycket idag heller. Det blev en sväng på gymmet där M fick mig att köra hennes abs-pass, så jag kommer inte kunna röra mig i några dagar nu framöver...

Nu ska jag slänga mig i sängen och fortsätta med Kinesen, eftersom det inte finns nåt på tv idag blir det lite läsning... Måste hämta lite tvätt med, kul (inte)...! 

Håller tummarna för vinst idag min bebble =) 



"Det går en katt över taken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback