Akta er!

För ett tag sen blev jag uppringd av en tjej som skjulle bjuda mig på såna här tandtrådsbyglar... Ja visst tänkte jag bara det inte kostar så kan dom väl få skicka hem det till mig (även om vi inte ens använder såna)... Sen har det gått ett ganska bra tag men idag när jag kom hem hade jag fått dom i brevlådan, tillsammans med en faktura på 178 kronor! Skulle nu försöka få tag på företaget som heter Dentally.. För det första har de ingen mailadress så jag var tvungen att sätta mig och ringa till dem... Hamnade då självklart i telefonkö med uppskattad väntetid på 25 minuter, inte kul! Typ var tredje sekund tjatades det om att du har för tillfället könummer 15, tack för att du väntar... När de där 25 minuterna hade gått var dock den uppskattade väntetiden 16 minuter, och inte blev det bättre, det närmade sig min tur och jag nådde så långt som till köplats 5 och väntetid mindre än två minuter, men sen vände det och tiden började räkna uppåt istället... När jag allt som allt hade väntat i 46 minuter börjar det tuta upptaget och sen tjuta i telefonen! Sååå jäkla irriterande!!!

Så jag säger bara det: A K T A  E R  F Ö R  D E N T A L L Y !!!





"Lilla snigel, akta dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback