Glad midsommar =)

Här går det lite fort fram minsann, förra veckan var det vårkänslor och nu midsommar =) Anledningen till denna framfart var H:s 25-årsfest vi var på i helgen, den med högtidstema. Vi blev allihop tilldelade en av högtiderna påsk, midsommar, halloween och nyår. Så det var en salig blandning av folk och engagemang i klädsel om man säger så =) Det var en mycket trevlig och lyckad kväll (och natt) i alla fall! Thomas och jag tillhörde midsommarlaget =) Hade tänkt att visa det med en bild men tekniken är visst inte riktigt med mig idag, kanske blir nån annan gång... Igår hade vi i alla fall en slapp och skön söndag =) Om bara helgerna kunde vara lite längre...

Vi har ju ganska nyligen börjat en ny kurs, och förra veckan var vi i skolan varje dag. Dock bara ungefär en och en halv timma, vilket betyder att jag satt mer på bussen än i skolan, motiverande? Nej! Det enda som var positivt med detta var ju att jag fick träffa min nyhemkomna F nästan varje dag =) Ikano hann vi ju med också eftersom det var så korta dagar i skolan... Imorgon ska vi i alla fall ha skola i Linköping, skööönt!

Idag när jag kommit hem fick jag ett sms med uppmaningen att kolla studentportalen, där våra studieresultat finns... Och det gjorde jag ju förstås så fort jag kunde, döm om min förvåning när jag fick se betyget, det var bättre än jag vågat hoppats på =)

Egentligen skulle jag ge mig ut och gå... Men det blir nog en dusch och Top Model på tv, måste få inspiration till lite nya poser =)





"Små grodorna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback