Recension och reklam

Imorse pallrade jag mig upp tio över sju för julklalenderdags, trots att jag faktiskt satt och skrev lite lite grann ganska sent igår kväll... Jag vet att den går på kvällen också och på svtplay, men det senare är ju absolut inte samma sak! Om jag ser den på morgonen kommer jag ju upp i alla fall... Nu har jag i alla fall sett två avsnitt av årets julkalender, tycker faktiskt att den verkar helt okej. Lite barnslig sådär, men det är ju inte 25-åringar som är målgruppen... Men, visst är väl avsnitten kortare nu för tiden?!

                        


Jag brukar ju använda facebook för att göra reklam för Oriflame, men det brukar inte ge så mycket resultat... Så nu byter jag forum =) Det börjar ju bli dags att köpa julklappar, både till andra, och kanske sig själv. Klicka här för att titta i aktuell katalog och hör av dig om du hittar något =)  Senaste 15 december om det ska bli julklapp!



Nu ska jag försöka ta tag i plugget, får väl se hur det går... Borde åka och handla lite och hämta böcker, det känns roligare... Men NEJ!





"Glädjen är stor,
i ett barns klara ögon bor den"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback