Julen 2010

Ja, en lite annorlunda jul blev det, men den funkade den med =) Massa god mat, snö (!!!), julklappar i mängder, träffa släkten, en trerättersmiddag, en juldagsfest, en smaskig annandagspizza och mycket kärlek ♥ Stort plus för en julklapp utöver det vanliga =)

 








Efter det värdelösa handledningstillfället i måndags bestämde jag mig för att ta jullov! Planerna var att jag skulle engagerat mig i examensarbetet igår igen, men som ni vet blir det inte alltid som man tänkt sig... Jag vaknade 11.40 när posten slog i golvet, sen blev det frukost och film i soffan, och så kolla jag datorn lite, sen var det dags att äta och kolla på tv igen och sen hände det inte så mycket mer den dagen... Imorse gick jag i alla fall upp halv nio och idag har jag öppnat examensarbetsdokumentet, men vet inte om jag kan säga att jag fått något gjort idag heller... Men nu jäklar... eller nåt...




"Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback