En mysig dag utan mysbyxor =)

Nog blev det allt en tur på stan igår, men inte riktigt vid den tidpunkt jag hade tänkt mig... Innan stan skulle jag till J och lämna ett spel som hon ville låna till kvällen, och där blev jag visst kvar =) Träffade en av J:s mammakompisar + bebis, blev bjuden på mat, gosade med och bytte kläder på och matade lilla N innan han somnade i min famn och sov en lång stund =) Och så pratade vi lite förstås =) Tror jag åkte hemifrån någon gång runt elva, men var nog inte på stan förrän vid halv tre-tre eller så. Men väl där blev det också en del gjort. Jag var och solade, så himla skönt =) Valde ett solarium med nya rör, vilket mina vita boobiesar inte tyckte var okej, hade inte vita boobiesar efteråt om man säger så =) Inhandlade även lite accessoarer till kvällen, allt i lila, för att matcha min kära sambo ♥ =) Tänkte också att jag skulle besöka systemet, men det var ju inte bara jag som tänkt den tanken. Eftersom det var kö utanför ingången nöjer jag mig med mjölk ikväll, eller den droppe vin som finns kvar i boxen sen juldagen =)

Såhär såg jag i alla fall ut igår, efter alltför många mysdagar...:


Får kanske öva lite på outfitposen :P


Här är mina fynd som ska förgylla kvällens outfit:


Inga mysbyxor i kväll heller tack!





"Baby's got her blue jeans on!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback