Long time, no rice...

Nämen hallå där! Det var länge sen... Förra veckan hade jag fullt upp med skola, föreläsningar, grupparbete, besök på nya vfu-platsen, seminarium, tjejfika, kalas hos oss och kalas hos brorsan =) Från att ha varit i skolan kanske en dag i veckan ungefär under förra kursen till att ha något varje dag blir lite som en chock för kroppen... Men å andra sidan är det ganska skönt att ha nåt att göra =)

På tal om att chocka kroppen har jag redan den här veckan hunnit med två långpromenader hem från Vidingsjö och en halvtimma squash... Jag som inte är van att röra så mycket på mig känner nu allt av lite träningsvärk =) F och jag gjorde visst en liten fuling igår... Vi skulle spela squash innan skolan, men när vi hade spelat klart var vi inte så sugna på skolan utan vi hamnade en sväng på stan istället, typiskt oss =) Gjorde i alla fall lite nytta igår med då jag var och lämnade blod.

På senaste tiden har saker och ting handlat ganska mycket om kommande lördag, då är det nämligen fest =) Än så länge känns det rätt så okej att fira att man blir äldre, så det är precis vad vi ska göra! Wohoo =) 

Men nu blir det dock soffläge =)




"It's been a long, long time"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback