2/1 -10

2010 är här! Trots sista-minuten-planering och det-är-så-synd-om-oss-depp avslutades 2009 med en mycket trevlig kväll! Eller vad sägs om: trerätters middag bestående av toast skagen, inbakad fläskfilé och gino, gamla och nya vänner, tequila rose, singstar, fyrverkerier, rosa bubbel, mer singstar och en massa prat och skratt =)

Jag hade också världens bästa julhelg tillsammans med nära och kära! Vi firade julafton på morgonen med mamma, pappa och brorsan i Ljungsbro med julklappsöppning och mys. Resten av dagen spenderades med Thomas familj hos hans syster, där blev det julmat, mer julklappar och mer mys =) På juldagen var vi och fikade hos mormor och på fest på kvällen =) Från och med julafton och några dagar framåt tittade vi på Thomas julklapp under all vår lediga tid, nämligen första säsongen på Prison Break! =) 

I mellandagarna fick New Yorker besök och halva sin vinst uppfylld när F och jag var där och shoppade lite =) Jag hann även med att jobba dagen innan nyårsafton, lite extra slantar på kontot tackar vi för =)

Ikväll ska vi på hockey, jag och Thomas ♥



"Happy new year"





Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott Nytt År, min älskade dotter!

2010-01-03 @ 09:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback