En önskedröm

Jag önskar att jag aldrig mer skulle behöva opponera på en uppsats! Ni ska bara veta hur svårt det är att opponera utan att ha några riktlinjer... Man bara läser och läser utan att veta vad man ska titta på... Om jag ska gå färdigt utbildningen (vilket jag absolut ska) kommer ju tyvärr min önskan inte gå i uppfyllelse, eftersom sista terminen kommer innehålla c-uppsats och opponentskap, kan ju inte säga att jag längtar dit... Längtar däremot tills hela utbildningen är slut!

Kursansvarig frågade oss idag om vi inte kunde vara med på valinfo och berätta för andra studenter om kursen... Jag tror att hon ska vara glad att jag inte kommer deltaga vid detta tillfälle för det hade antagligen slutat med en studentlös kurs i framtiden... Jag har ju inte direkt nåt bra att säga om kursen, varken moment, innehåll eller lärare... Idag har vi i alla fall haft seminarium och på fredag avslutar vi denna kurs med ett möjligtvis ganska flummigt slutseminarium =)

Ikväll har mamma och jag varit på må-bra-mässa i Ljungsbro folkets park =) Mamma lyxade med zonterapi, vi tog blodsockerprov, med exakt samma resultat =) och så gjorde vi mätningar av kroppsfett och muskelmassa och grejer, kommer dock inte avslöja mer än att det var rätt intressanta resultat =)

Natten kommer tillbringas i bäddsoffan hos mamma och pappa... Saknar min säng och mitt sängsällskap redan ♥


"Dream a little dream of me"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback