Kalas...

Ja, kalas är precis vad vi har haft idag... Mamma, jag och brorsan har blivit lite firade =) Mamma mest förstås som fyller redan imorgon! Det är ju ganska bra på ett sätt att vi fyller så pass nära varandra, det blir så himla mycket onyttigt man stoppar i munnen annars... Thomas hade gjort en kaka med massa smarrig choklad dagen till ära som var ganska svårt att låta bli =)

Nu ikväll har vi druckit rött vin med coca-cola och spelat spelet På Spåret. Det var kul men det är verkligen svårt! Skulle nog behöva bli lite mer allmänbildad...

Igår slutade kursen Samspel i förskolan, kan ju bara inte låta bli att än en gång tjata om hur skönt det är att kursen är slut... Måste ju också erkänna att jag har svårt att se att jag lärt mig något under hösten... Gårdagen bestod i alla fall av kursseminarium med lite tipspromenad och dramatiseringar av olika dilemman, det var ju lite extra kul att jag fick beröm för min skådespelarinsats =) Enligt schemat skulle vi vara i skolan fram till fem, men vi slutade redan klockan två, vilket gjorde att F och jag hamnade på Ikano efter skolan =) Åkte därifrån med ett par Ginajeans rikare... På kvällen blev det tacos, let´s dance och lite tjejsnack hemma hos A, mycket trevligt med tjejkväll som vanligt =)

Precis som sist när jag skrev kommer natten att spenderas i bäddsoffan hos mamma och pappa, men den här gången blir det med sällskap ♥ Godnatt!



"Grattis, lilla mamma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback