Måndag...

Jag tänkte att jag skulle börja uppdatera här lite oftare, men det är väl tanken som räknas va? =) Men min komplettaste vän måste ju ha lite och läsa nu när hon ska börja följa min blogg =)

I lördags kväll var Thomas och jag och kollade på hockey, LHC tog emot Timrå. Vi satt näst högst upp och det var ingen vidare bra match, men LHC vann i alla fall! Kvällen avslutades på McDonalds =)

Morgonen efter började med hotellfrukostScandic City, att det kan vara så gott att äta! Jag fick presentkort på hotellfrukost i julklapp vilket gjorde det hela ännu bättre =) Vi var fem hungriga tjejer som gjorde sällskap och när vi betalat hörde vi att de sa till om dropstop, vi hade alltså inte bokat bord och när vi gått in kom de väl på att det inte skulle räcka till fler personer... Det måste ha synts på oss att vi var hungriga och att vi skulle sitta länge =) Mycket trevligt hade vi i alla fall och mätta var vi när vi gick därifrån och skapligt frusen var jag efter promenaden hem!

Resten av söndagen bestod mest av slapp, förutom att mamma och pappa kom och hälsade på =) 

Igår började jag känna mig förkyld igen, usch jag har inte tid med det... Skulle försöka ta tag i pluggandet idag igen men det är inte så lätt med ont i halsen och ett tungt huvud... Inte heller är det så lätt när man mejlar frågor till sin handledare men inte får svar... Det underlättar ju tyvärr inte heller när jag jar vissa texter på datorn... Men nu är det inte så lång tid kvar innan uppsatsen ska vara inlämnad så det går liksom inte att skjuta på det längre... Skärpning nu! (eller imorgon i alla fall, nu blir det soffläge med pussing ♥)




"We don't need no education"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback