Påbackning...

Har fått önskemål om uppdatering  (därav rubriken påbackning, har inte blivit påkörd eller så..) =) Och jag kan förstå det... Jag brukar läsa lite folks bloggar och då vill jag ju gärna att det ska stå något nytt varje gång jag kollar... Det är ju lite komiskt ändå, sitter vid datorn rätt mycket, men inte blir det mycket bloggande för det... Senaste veckan har jag verkligen försökt plugga när jag suttit vid datorn och jag har äntligen blivit klar, men tänk vad mycket fortare det hade gått om jag hade kunnat vara lite effektiv! Men istället för att plugga (eller samtidigt och inklämt mellan pluggsessionerna) har det blivit en himlans massa spelandes av småspel och häng på Facebook och alla gratissidor jag besöker. Jag gjorde till och med ett försök där jag drog ur internet och tog med mig datorn till "kontoret" så att jag skulle kunna sitta och koncentrera mig och skriva lite bättre. Tror ni att jag lyckades? Det tror inte jag... Spelsugen som jag var öppnade jag väl upp en spindelharpan på datorn, satte mig tillbakalutad med datorn i knät och blev beroende! Jag har spelat 76 partier på bara en vecka (kollade precis statistiken)!





Under helgerna som varit har min bästa vän behagat att vara i stan och i närheten av mig =) Trots att vi inte setts överdrivet många gånger har vi pratat sjukt mycket i telefon och det har helt enkelt varit skönt att veta att hon inte varit så långt borta! Nu har hon farit norrut igen och det känns nästan lite tomt... Innan hon åkte hann vi i alla fall med lite planering av den kommande 25+25-årsfesten =) Vi kom efter mycket om och men fram till att tillställningen kommer att äga rum här hemma hos oss... Nu vet vi ju inte riktigt än hur många som kommer men jag tycker nog allt lite synd om grannarna =) På tal om att veta hur många som ska komma så kan det ju inte vara hälsosamt att kolla inbjudan på Facebook ungefär 17 gånger/dag!?



Idag har jag varit i skolan för första gången i år, det var trevligt att träffa (nästan) alla igen =) Vi försökte förbereda ett kursseminaruim vi ska ha nästa vecka, men jag vet dock inte om vi lyckade så bra... Jag blir helt flummig av vår grupp, och eftersom presentationen på seminariet ska innehålla fantasi och kreativitet fick jag möjlighet att få utlopp för mina sådana förmågor, så när de andra satt och frös var jag helt svettig av att ha farit runt som ett yrväder =) När jag kom hem hade vi fått andra säsongen av Prison Break i brevlådan, men vi har faktiskt bara sett ett avsnitt ikväll =) Kors i taket!

Nej nu är det nog dags att börja tänka på refrängen, eftersom vi inte har något till frukost hemma måste jag ju ge mig ut och köpa det det första jag gör imorgon, om jag inte vill äta soltorkade tomater med kaviar på vill säga!




"I've been addicted to you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback