Vuxenpoäng...

Igår var det tjejfika hos J, alltid lika trevligt =) Vissa omständigheter har dock gjort att det känns som att vi helt plötsligt blivit så vuxna... Kanske beror det på att vi i år fyller 25 alla tjejer? =) Eller kanske det beror på andra saker...?

Idag har jag gjort mest ingenting =) Plockat lite här och fixat lite där... O så har jag städat bort julen. Tycker som vanligt att julen och nyårsfirandet gick alldeles för fort... Kommer ihåg att jag när jag var liten ville ha julgranen kvar till min födelsedag, men så blev det i alla fall inte nu =)

För att samla mer vuxenpoäng har jag ikväll tittat på På spåret, det lite komiska i det hela var ju att jag i stort sett bara kunde frågan om Nangilima, men vad mer kan man begära av en Astrid Lindgren-fantast =) Efter På spåret blev det Skavlan, som ju är riktigt bra faktiskt =) John Mayer var där både som gäst och artist, tyckte han var rolig och charmig som gäst, men han är ju helt underbar när han sjunger och spelar gitarr =) Det är något speciellt med akustisk gitarr!

Imorgon blir det storstädning och storhandling med min innebandystjärna ♥



"Your body is a wonderland"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback