Över!

Nu är äntligen tentan (urk..) och den här terminen över! Det betyder att jag nu har "sommarlov" och bara en termin kvar till jag är färdig förskollärare, sanslöst skönt! Det är väldigt svårt att säga hur det gick på tentan (urk..) egentligen... Har nog mycket med och göra hur själva bedömningen går till, en 15-poängsfråga kan betyda typ 2 poäng eller typ 12 poäng beroende av vad de är ute efter... Och det får jag nu vänta i 10 arbetsdagar (tror jag i alla fall) på att veta, gahh! Men jag svarade på alla frågor i alla fall och gjorde nog i stort sätt allt jag kunde...

Efter dagens pärs med tentan åkte F och jag till Ikano och firade sommarlovet med lite mat =) F köpte några linnen och jag provade några kläder för att de var så fula och lustiga, men i övrigt var vi båda två helt tomma och trötta i huvudet att vi inte orkade med nånting! Och det är ovanligt när det gäller våra Ikanobesök =) På fredag blir det till att fira lite mer ordentligt!


Jag är visst en sådan person som gillar före och efter-projekt, så det här vad det jag sysslade med i lördags när Thomas var på kryssning och jag hade uppehåll i pluggandet:


                                                          

Jag behöver knappast skriva ut vilken bild som är före och vilken som är efter va? =)



Nu ska jag mysa med min familj, alltså Thomas och Tarzan =) Och jag ska inte tänka skola förrän i höst (ja förutom när vi får tentaresultatet)!


                   







"Åååhh när det äntligen är över"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback