Pluttifikation är uppretad addition...

Oh mein Gott! Jag blir helt vimmelkantig av detta pluggande. Jag bara läser och läser och skriver och skriver. Det är inte att rekommendera att försöka trycka in 10 böcker och ännu mera texter på bara en vecka... Snacka om ytinlärning... Men men, bara man klarar tentan (urrk..) så... Begrepp, begrepp, begrepphjärnsläpp!



Men det finns några ljuspunkter i pluggdjungeln:

- S O L E N !  =)

- VG på kritiska granskningen

- Kroatienresan är bokad (mera sooool)

- Bara några dagar kvar, sen är det "sommarlov"

- Jobbet till hösten är kirrat (med framtidsutsikter)! 

- Älsklingen ska göra köttfärslimpa åt mig ikväll, mums =) Älskar honom för det och   
  allt annat!



Nu är det åter till böckerna som gäller, suck...






"Det snurrar i min skalle"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback