Äventyr...

I torsdags blev det att jobba igen, även denna gång i Lambohov. Det är konstigt att man kan få så olika känslor och upplevelser av olika förskolor men inte kunna sätta fingret på vad det är som är skillnad... Det var inget fel på stället jag jobbade på första gången, men känslan jag fick på stället från i torsdags var bara: här vill jag jobba! Otur för mig var ju bara att de flesta som jobbade på stället var rätt så unga så det blir antagligen ingen tjänst ledig till om ett år...

Idag däremot har jag och F varit ute på äventyr. Detta innebar att åka limousin, bli sminkade av makeupartister och fotograferade =) Ni ska veta att det är bra att ha en egen förhandlare med som ser till att fixa bra pris på grejerna =) Här är delar av resultatet:



 



D E T  H Ä R  K A N  J A G  T Ä N K A  M I G  A T T  G Ö R A  O M





"Mitt i ett äventyr"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggis!!

2010-03-20 @ 17:32:20
Postat av: Nina

Gud så fina bilder! Supersnygg är du!! :)

2010-03-20 @ 18:11:18
URL: http://ninamistren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback