"Kvicka kontanter"

Igår var älsklingen och jag på bio, vi såg Snabba cash, helt okej film men egentligen inte riktigt min genre... Jag läste boken för ganska länge sen, men kommer knappt ihåg den och det var väl kanske tur, man blir lätt så besviken när bok och film inte stämmer ihop... Gamlingen i mig bestämde att vi skulle gå på tidiga bion som gick redan kvart i fyra... Så efter bion köpte vi thaimat från Nangs kitchen, och så låg vi i soffan och slappade hela kvällen, Thomas med en whisky och jag med en drink (eller två...), myskväll helt enkelt ♥

Idag har jag försökt plugga lite, men snacka om att jag har koncentrationssvårigheter! Det finns hela tiden något annat roligt att hitta på... Men tro det eller ej, jag har inte kollat facebook en endaste gång idag, och tänker inte göra heller, jag är lite beroende av det så jag tänkte försöka mig på ett litet uppehåll, men det kliar lite i fingrarna nu när jag sitter här vid datorn och knappar på tangentbordet... Något som var bättre än plugg var definitivt sista avsnittet av Prison Break, säsong 3, med lite godis till =) Kan knappt bärga mig tills vi får hem säsong 4 och The final break, jag bara måste veta hur det går!

Imorgon ska jag göra något igen, och det får ni veta om det går bra, annars inte alls... Nu ska jag börja med köttfärsen till tacos, har ju varit sugen hela helgen så nu är det på tiden! Och nu börjar jag verkligen bli hungrig!




"With you, with you, with you, with you, with you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback