Morgonrapport...

Jag har haft låten morgonrapport från specialutgåvan av Lejonkungen på hjärnan hela morgonen, och jag tar det som ett tecken... Här kommer alltså en morgonrapport:

Något av det värsta som finns är när väckarklockan ringer på morgonen, därför var det extra skönt att jag vaknade innan klockan ringde idag =) Dagens första mission var att kolla hur Tarzan/Tösen mådde idag, och det verkara vara okej med henne, lite nedstämd sådär men inget snurrig i alla fall. Hon sitter gärna i sin bur eller mitt på golvet och slickar lite på sin rakade mage...

Sen blev det frukost, dagens höjdpunkt, speciellt när man inte ska iväg =) Idag bestod den av kokt ägg, lättfil med banan och russin och varm choklad, mums!

Innan jag nu ska ta tag i plugget har jag hunnit med att kolla runt lite på datorn, besökt mina gratissajter och facebook och så... Men som sagt nu ska jag vara lite seriös... Ska ta fram några bullar med =)




"Det här är min morgonrapport,
den kan vara lång eller kort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback