Vinter eller vår...?

Idag, första mars, är det officiellt vår... Det tror man ju inte direkt när man tittar ut... Men med tanke på hur ovanlig årets vinter varit ska man kanske inte räkna med en vanlig vår heller =) Nog för att jag tycker om vinter och snö men nu tycker jag ändå att våren kan få komma! Nu ska det titta fram snödroppar, inte mer snö...

Det vettigaste jag har sysslat med idag är att jag tog en promenad ner till gamla jobbet och skrev upp mig för jobb i sommar... Det är ju inte drömjobbet precis men hellre att jobba där än inte alls, lite pengar måste man ju försöka få in... Så nu hoppas jag ju att jag får jobba lite med... Jag tänker ganska ofta att jag borde passa på och jobba någon lördag i månaden eller så nu under terminen, för att tjäna lite extrapengar, men när det väl kommer till kritan är det alltid mycket skönare och vara ledig =)

Nu ska jag snart hämta tvätten nere i tvättstugan och imorgon ska jag göra något, men vad får ni veta då =) Hehe, vilken cliffhanger =)




"Winter, spring , summer, or fall"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback