Work it

Jag har fått jobb! =) Har nämligen blivit anställd i vikariebanken för utbildning, käckt va?! Var på intervju i måndags, vilket var något nervöst... Det är konstigt att det ska vara så svårt att prata om sina starka sidor... Men jag måste ju gjort rätt bra ifrån mig med tanke på resultatet =) Något som dock var lite pinsamt var att jag hade med mig ett studieintyg som inte var helt ifyllt för att jag fortfarande inte fått klartecken på att jag är klar med förra kursen än... Skärpning på den! Igår fick jag i alla fall telefonsamtalet som gjorde min dag: Vi vill anställa dig i vikariebanken, Malin. Vet ni vad jag svarade då? Vad trevligt... Så nu får vi se när jag får jobba för första gången på riktigt på en förskola, spännande! =) Grejen är ju dock att jag behöver plugga rätt så mycket just nu, men men, det får ju bara lösa sig, och jag kommer nog hellre vilja jobba än plugga =)

Idag har vi varit i skolan igen, vi höll en liten presentation där vi nog verkade mest förvirrade... Sen blev det lite lunch och grupparbete. När vi var på väg hem slog den obligatoriska huvudvärken till, måste ju sitta psykiskt eftersom det som sagt aldrig slår fel... Suck... Förresten var det ju tur att jag inte behövde åka hem och tömma kattlådan mitt i grupparbetet!

Imorgon blir det pluggdag och sen hoppas jag på en bokning på fredag =)




"Working 9 to 5"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback