Ny vecka, ny kurs - den sista!

Vad var det som hände egentligen? Ja de flesta som var på dagens föreläsning vet nog vad jag pratar om... Eller i och för sig kanske jag inte ska säga något, efter sju-minuters-pausen kanske det blev jätteintressant...? Första halvan lyssande vi på värsta yra föreläsaren som skulle introducera forskningsmetodik men pratade istället om en violinspelares syn på klassiska verk... Det var ju inte vad jag hade räknat med, bara hoppas att resten av föreläsningarna är något att ha, det tjatas ju om att det är så viktigt att vi går på A L L T !

Trots denna föreläsningsmiss har dagen varit rätt så bra, har träffat bästa F igen, och fått reda på att vi ska sluta utbildningen precis som vi började, nämligen i samma grupp =) Det kan ju inte bli bättre! Ska man plågas igenom en c-uppsats med packat schema och virriga föreläsare är det ju tur att få göra det tillsammans med någon man tycker om ♥ =) Nu jäklar fixar vi det här!





                                                                                      


Tänk vad bra bilder det skulle vara med en ordentlig kamera, det är vad jag önskar mig när c-uppsatsen är klar! =)






"Sida vid sida, tillsammans hjälps dom åt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback