Dagens horoskop...

Jag läste mitt horoskop i Aftonbladet idag, angående imorgon, och för en gångs skull kändes det väldigt klockrent:

Egentligen får du en rolig dag och en underhållande kväll, men du har ändå lite svårt att koppla av.

Planerna inför morgondagen är bland annat julmarknad på dagen och 25-årsfest på kvällen... Det där som gnager i bakhuvudet då? Jo, examensarbetet förstås, urk... Eftersom jag inte riktigt sköter mig med arbetet i veckorna får jag ju inte heller riktigt slappna av under helgen, även om jag kommer ta helg ändå!

Nu har jag slökollat lite på Idol men snart blir det att byta kanal, ikväll ska jag kolla på hela Skavlan, me like! =) Ska tänka lite på examensarbetet lite med, för jag är bra på att tänka i alla fall, sen blir det inte så mycket av det hela... Aja, häppåer!




"men det är nåt som gnager ändå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback