Status...

Nu har jag gått in på min fjärde dag utan Facebook, det måste vara något slags rekord... Så istället för fb kommer jag uppdatera min status genom bloggen, fast bara i ett inlägg, kommer alltså inte blogga tre rader sju gånger om dagen... Allt för att stilla fb-abstinensen...

Malin Wallquist

- vill vara klar med uppsatsen nu!
- har fb-uppehåll, behöver inte veta, kommentera och gilla allt alla människor gör...
- är lite ledsen...
- tycker att man inte får bli sjuk om man är handledare...
- vill inte höra mer...
- tycker synd om hästarna...
- på väg till efterlängtad tjejfika =)
- orkar inte...
- har ont i huvudet...
- ser fram emot en jobbdag med härliga ungar =)
- skönt med helg! =)
- Skavlan är så mycket bättre än Idol, undrar när jag ska fatta det på riktigt och kolla på hela Skavlanprogrammet istället...? ;P
- no more drama!
- det händer bra saker med, men de ska man tydligen inte få njuta av... längtar såå till januari...!




"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback