Bortförklaringar...

Hmm, har inte fått mycket gjort idag heller, usch, detta kommer aldrig sluta lyckligt... Jag brukar ju inte va så bra på och ta tag i saker och ting, men ett helt examensarbete kan ju bli svårt att slänga ihop sådär sista kvällen... Det är ju en sak om man inte riktigt hinner med om man har något vettigt och skylla på, typ att man jobbar lite mer än man borde, men vad ska jag skylla på då? Slapphet? Att jag hellre går på IKEA och äter köttbullar? Adventsstädar och pyntar? Går på julmarknad i Gamla Linköping? Kollar facebook? Spelar Betapet? Kollar på gamla repriser av Top Model? Planerar en hockeykväll?

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...


Imorgon ska jag i alla fall gå upp och se julkalendern Gyllene Knorren kvart över sju! Det var länge sedan jag följde den så nu tycker jag det är på tiden =) De har väl varit lite sådär på senare år, men det kanske beror på åldern... Återkommer med recension =)




"Jag vet vad som måste göras
Ändå sitter jag kvar här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback