Vitt, ur flera perspektiv...

Ja då var det dags igen: SNÖ... Snacka om totalomvändning från gårdagen då det var klart och kallt och fint... F hade med sig en lånad systemkamera till skolan igår och vad bilder vi tog =) Jag har inte fått dem än men lite bildbevis måste ju visas här på bloggen. Håll tillgodo alltså!

Ser på nyheterna nu om snöovädret, precis som de säger så håller jag med om att det är konstigt att vi alltid ska bli förvånade när vintern kommer, för det vet vi ju att den gör (nästan varje år på något sätt i alla fall...)! Jag är egentligen inte något big fan av sån här blötsnö som bara resulterar i blask, men just idag bestämde vi att det var ok att stanna hemma på grund av vädret (och klass 2-varningarna) trots att vi egentligen skulle åkt till skolan idag... Men jag har tyvärr inte fått något vettigt gjort idag ändå... Eller alltså jag har inte gjort något, typ skrivit eller så, men å andra sidan tänker jag ju uppsats heeela tiden... urk... Får väl se om det blir något seriöst gjort under morgondagen, då vi har en "ledig" dag på riktigt...

På tal om snö så har Thomas och jag ingått en pakt: en vit månad, både på alkohol- och godisfronten... Ska bli spännande att se hur det går... Godis kommer ju absolut bli svårast! En pakt jag har med mig själv är att jag ska bli lite mindre facebookberoende... Får se hur det går också, jag som kollar fb typ 10 gånger om dagen... Målet är i alla fall till att börja med att inte kolla fb alls under morgondagen, den som är observant vet ju att jag har annat att göra då...




"Ute faller snö"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback