Andra bullar...


Om gårdagen var omkullkastad kan man nog kalla den här dagen för händelserik. Jag bland annat fått medverka på ett gruppfoto på vfu:n (frågan är om jag någonsin kommer få se resultatet?), bakat matbröd med barnen, fått kräks på mig, slutat tidigt, klantat bort massa viktig tid, förberett morgondagens lek, beställt pannkakor (tack mami!) träffat bästa F (alldeles för långt mellan varven ju..!), läst lite engelsk bok (som knappast kan vara något att ha när ingen gjort sig besvär att översätta den), bestämt utklädning inför morgondagen, luktat på kakor som min älskling bakat åt mig ♥, skrivit en gnutta på hemtentan (och faktiskt upptäckt att jag är rätt bra på ordbajseri ändå) och glömt bort att gå och lägga mig (kanske skulle klä ut mig till zombie istället för spindel imorgon...?).





"Jag mår illa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback