blogg.se?

Hmm, vad är det som händer? Alla bloggar som jag brukar läsa som skrivs genom blogg.se är borta... Det står bara 404 not found, så som det brukar stå när någon tagit bort sin blogg... Men det är ju inte så sannolikt att alla blogg.se-bloggare har tagit bort sina bloggar... Det står även så på min egen och även om jag inte bloggar så ofta så har jag (vad jag vet i alla fall) inte tagit bort min blogg! Som sagt, hmm...

Jag har varit lite i valet och kvalet om jag ska ha kvar min blogg eller inte? Alla mina trogna läsare vet ju att jag inte är så aktiv, hehe. Men men, nu tänkte jag i alla fall ge bloggandet en chans till så får vi se hur länge det hänger i sig den här gången... Jag har läst igenom en del gamla blogginlägg och det är ju rätt så kul att läsa ändå, speciellt inlägget om mardrömmarnas mardröm, jag skrattade så tårarna trillade när jag läste om den =) Och nu har jag ju fått reda på tentaresultatet!


Igår var älsklingen på oktoberfest (vart tog september vägen?) och jag skulle ha lite kvalitetstid med mig själv. Det började bra med slapp och godis i soffan, men rätt som det var så var godiset slut, jag var alldeles illamående-mätt och jag hade liksom tröttnat på mitt eget sällskap. Det hela slutade med att jag gick och la mig strax innan tio...

Idag är det tänkt att det ska bli plugg, och tänka bör man, annars dör man. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig...



Ibland känns det helt upp-och-ner, ut-och-in och bak-och-fram 





"Det blir vad jag gör det till"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback