Konsten att vara...

...konstruktiv, igår hade vi ett seminarium med handledare, dessa brukar innebära att man ska delta konstruktivt. Frågan är då om det är tillräckligt konstruktivt att sitta och nicka och humma...?

...produktiv, idag har jag haft en plugga-hemma-dag, men jag kan inte ta tag i sakerna... Idag har jag varit och simmat istället, är det produktivt kanske? Imorgon har jag vfu-seminarie där jag ska vara inläst på min utveckling under min studietid, men jag har knappt börjat engagera mig... Ska skriva en utvecklingsplan och ett reflektionsdokument med, jag undrar hur det här ska gå..?

...effektiv, jag brukar ju bli ganska effektiv när det verkligen gäller, skrev ju i stort sett ihop hemtentan på två dagar, men den egenskapen har jag inte sett röken av idag, trots att det är imorgon det gäller när det kommer till vfu-examinationen...

...ordningssam, seminariet imorgon handlar som sagt om min utveckling under de tre senaste åren och för att ha koll på detta skulle man gå tillbaka och igenom det som skrivits från år ett, tro det eller ej, men jag hittade faktiskt alla mina vfu-papper bland en massa andra papper i en hylla på "kontoret"... Men nu har jag nästan alla de papprena utspridda på golvet och där kommer de nog förbli ett tag...

...trött, det är ingen konst alls! Trots nästan 12 timmars sömn natten mellan söndag och måndag var jag hur trött som helst hela måndagen... Och imorse när klockan ringde halv nio, var jag tvungen att ställa om klockan, för jag var fortfarande inte färdigsoven...

...sällskaplig, den konsten kan i alla fall Tarzan ♥ (det är mina ben som syns till höger i bilden, hon ska liksom alltid vara där man är, mysiga kisse) 








"Jag har tid, jag har lediga dagar, där jag sitter och klagar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback