Pride and prejudice

Det finns fördomar. Jag har fördomar, men därmed inte sagt att jag är stolt över dem. Men det finns också folk som ser till att det finns fördomar. Det verkar också finnas folk som är stolta över att de bidrar till att fördomar finns...



Idag blev min dag lite omkullkastad. Skulle varit på vfu:n klockan sju, men jag kom dit klockan elva. På eftermiddagen hade jag samtal med min handledare och sen fick jag åka hem, jag träffade alltså barnen i ungefär två timmar, men det kan behövas sådana dagar med =) Det blir helt enkelt inte alltid som man tänkt sig och imorgon blir det nya friska tag!

Jag hade en bok hemma som behövde lämnas tillbaka till biblioteket snarast, därför blev det racerläsning av en hel bok idag, frågan är ju bara hur mycket som fastnat...? Sen har det även blivit liiite hemtentaplugg idag... Och nu är jag så trött att om det inte vore för Desperate Housewives skulle jag gå och lägga mig bums!





"Ont, det gör ont men det går"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback