Senaste veckan...

...har jag försökt att passa på att andas lite eftersom c-uppsatsen drar igång på måndag... Alla moment i denna kurs har varit godkända på första försöket, så jag tycker att jag varit värd lite andrum =) Räknar inte med att ha så mycket liv mina sista 10 veckor i skolan...

Förra helgen var vi hos mamma och pappa och hade det alldeles formidabelt med god mat, drinkar, spel och gitarrspel och sång =) På söndagen var vi och kollade på lite lägenheter, spännande =) En dag den här veckan tillät jag mig en ledig dag, då jag skulle fixat lite, men gjorde mest ingenting :P Jag har också varit både på hockey och massage =) Torsdagen innehöll (som vanligt) en mysig fika med tjejerna =) Två dagar har inneburit jobb, en av gång på ett ställe i Skägget där jag inte varit förut, det var en upplevelse i sig :P Igår var det jobb på mitt vanliga jobb och då hade jag ett positivt samtal =) Idag tog jag sovmorgon =) Trots att Tarzan jamade och brrrrade hela morgonen vaknade jag vid halv elva, snacka om skönt! Nu har jag pysslat lite och så har vi hunnit med och städa, det ska vi "fira" med att gå ut och äta på Ghingis, mmm vad det ska bli gott =) Och mysigt ♥




"Känn en doft av kärleken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback