Sista dagen i oktober...

För det första var det ruskigt gott med buffé på Ghingis igår! =)

Idag har varit en bra dag. Vi vaknade ganska tidigt (vilket blev ännu tidigare eftersom det skulle ställas om till vintertid...) och gick en morgonpromenad innan frukost. Efter en mysig söndagsfrukost i soffan framför tv:n laddade vi för att åka ner till stan och träna på Frisk, hurtigt värre =) Kan nog resultera i lite träningsvärk imorgon, med tanke på hur vältränad jag är... Sen var det dags att göra sig i ordning för och ge sig iväg till helgens höjdpunkt, nämligen lilla N:s dop =) Huvudpersonen skötte sig verkligen exemplariskt och var hur söt som helst i både dopklänning och finbyxor, skjorta och väst =) Allt var alldeles kalasbra fixat med mat och dukning och allt som hör till, till och med vädergudarna visade sig från sin bästa sida, ribban sattes högt inför nästa dop om man säger så =) Nu ikväll har jag även hunnit med ett missat DH-avsnitt från tidigare i veckan, så nu är jag fit for fight inför nästa avsnitt på tisdag!

Ja som sagt imorgon är det dags att börja skriva c-uppsats, känns sådär... Något som känns lite konstigt är att det tjatas om hur vi måste planera och sätta igång i god tid och trots att kursen börjar imorgon har vi inte fått reda på grupperna eller handledare eller nånting... Dubbelmoral?

På tal om något helt annat tittade jag lite på Skavlan i fredags, där uppträdde gruppen Axis of Awesome med ett coolt nummer!

(Observera att jag lyckats länka både till Ghingis, Frisk och Axis of Awesome ovan, nu ska jag bara lära mig hur man lägger in ett helt filmklipp också :P





"My life is brilliant"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback