Om...

Åh, det här skulle kunna varit en sån där riktigt bra helg...

Den började med att jag i fredags träffade bästa M som var hemma från storstaden, vi lyxade med thaimat och kollade lite DH och idol och pratade och skrattade och framkallade en massa minnen! Och så åt vi godis tills magarna nästan sprack =)

Lördagen började tidigt, redan klockan sju för att vi hade tvättid, men det gjorde liksom inget, det var ju ändå lördag =) Mitt på dagen träffade jag bästa mamman på stan och vi gick runt och kollade lite och så åt vi jättegod sån där välj-fem-valfria-tillbehörssallad med starkaste vitlöksklyftorna, nam nam sa krokodilen =) På kvällen hade vi dubbla planer som innefattade god mat, bebis, spel, snacks och en ny bekantskap, tack för en mycket trevlig kväll alla inblandade!

Idag på förmiddagen var jag och simmade (tillsammans med några fler personer) och bastade =) Efter det begav jag mig till E och träffade en massa härliga tjejer och provade Mary Kay-produkter och åt brunch, ytterligare en nam nam-upplevelse den här helgen =) Söndag och tjejdejt är helt enkelt en bra kombo!


Smolket i bägaren
är ju alla dessa förbaskade skoluppgifter som hänger över en hela tiden, man kan ju för fasiken inte slappna av någon gång, livet som student är verkligen ingenting för mig längre!

Inte nog med det, i slutet av augusti hoppade jag fallskärm och fick det filmat från luften! Filmen skulle bara redigeras och sedan skickas hem till mig inom två veckor, och eftersom det nu har gått ganska mycket mer än två veckor hörde jag tidigare i veckan av mig till dem. I fredags fick jag beskedet att filmen skickades i veckan efter mitt hopp och att den alltså försvunnit någonstans på vägen, och till råga på allt finns inte materialet kvar (han brukade spara allt i minst ett halvår) hos killen som filmade hoppet och nu står jag alltså här utan beviset på att jag faktiskt hoppat fallskärm!






"Piss och pest och senapsgas"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback